بارگذاری
با کد تخفیف first برای اولین خریدت 10 درصد تخفیف بگیر!
ماگ ترسناک
ماگ

میم سرامیک

برند سرامیک‌های دست‌ساز ایرانی

آغاز

فعالیت میم سرامیک از 1397 شروع  گردید. آثار در ابتدا با گلدان‌های سرامیکی شروع  و در طی زمان ماگ های سرامیکی در طرح‌های متنوع ، بشقاب‌های دیواری و دیوارکوب، زیرسیگاری‌، فنجان و نعلبکی‌‌، رازدل نگهدار، ساعت دیواری، گلدان مخصوص گیاهان آبزی و ….  به محصولات اضافه شدند.

تولید

تمامی محصولات میم سرامیک دستساز و تولید ایران است و برای تولیدات از گل و دوغاب مرغوب استفاده می‍شود و بعضی از کارها ‌ با رنگ ریزلعابی نقاشی می‌شوند و در نهایت روی سفال‌ لایه‌ای از لعاب شیشه قرار میگیرد که  باعث افزایش استحکام و مقاومت در برابر ضربه و حرارت می‌شود، سر انجام تمام محصولات درون کوره با دمای بالای 1000 درجه‌ی سانتی‌گراد پخته و ضد‌آب می‌شوند.

 ایده

 مجموعه آثار میم سرامیک حاصل تلفیق هنر مجسمه‌سازی و فن سفالگری است. وجه شاخص این آثار، جنبه کاربردی هنر است  و میم سرامیک هنر برای زندگی را رسالت خود می‌داند چراکه ماهیت و انرژی ساتع شونده از محصول ساخت دست انسان با محصول كارخانه‌اي و توليد انبوه توسط ماشين‌آلات صنعتي بسیار متفاوت است.

تمایز

میم سرامیک علاوه بر محصولات ثابت خود، هر ماه مجموعه‌ای از ماگ‌ها را تحت عنوان (( One of a kind )) تولید می‌کند که این ماگ‌ها تک نسخه هستند و به هیچ عنوان مجدد تولید نمی‌شوند و این مجموعه شامل 15 الی 20 ماگ متفاوت است که همگی یونیک و بدون ادیشن هستند و وقتی شما یکی از آن‌ها را دارید در واقع تنها کسی در جهان هستید که با آن طرح لیوان نوشیدنی می‌نوشد، لیوان دیگری همسان با آن وجود ندارد، درست  همانطور که خود شما همسانی ندارید.

ارتباط با ما

شماره تماس: 09356829883

اینستاگرام: mim_ceramics@

تضمین سلامت

بازگشت وجه در صورت آسیب درمراحل ارسال

امکان ارسال فوری

با هماهنگی قبلی

بهترین مواد اولیه

لعاب بدون سرب
دمای کوره 1100 درجه

تضمین کیفیت

بی قید و شرط