فنجان طرح سنجاب

199,000 تومان

1 عدد در انبار

شناسه محصول: squirrel دسته: برچسب: , , , ,
اشتراک :

توضیحات

فنجان طرح سنجاب سرامیکی دستساز با ارتفاع 5/5 سانتی متر و قطر دهانه 5/5 سانتی متر است. این فنجان بسیار مناسب سرو قهوه ترک و اسپرسو است.

طرح نقش برجسته سنجاب و بدنه فنجان و تمام مراحل تولید به صورت دستساز انجام شده است. شما محصولی کاملا منحصر به فرد را تهیه خواید کرد.

نقاشی روی جزییات نقش برجسته سنجاب به صورت زیرلعابی اجرا شده است. روی بدنه فنجان را پوشش شیشه‌ای بدون سرب پوشانده است. طرح ها به هیچ عنوان به مرور زمان کمرنگ نمی‌شوند.

فنجان‌های سرامیکی بسیار با دوام هستند و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رسانند. با استفاده از ظروف سرامیکی به جای ظروف یکبار مصرف، با تولید کمتر زباله، کمک مهمی به حفظ محیط زیست خواهیم کرد.

برای شست و شو روزانه می‎‌توانید از ماشین ظرف شویی استفاده کنید. برای لک های کهنه می توانید از محلول آب و وایتکس استفاده کنید. فنجان سرامیکی مثل روز اول تمیز و سفید خواهد شد.

این فنجان را می‌توانید با مدل‌های دیگر مجموعه فنجان‌های حیوانات میم سرامیک به صورت ست تهیه کنید. این مجموعه هم برای استفاده روزمره مناسب است و هم هدیه‌ای خاص و کاربردی برای مناسبت‌های شما است.

فنجان طرح سنجاب به صورت دستی رنگ آمیزی شده است و به همین علت هیچ دو محصولی کاملا یکسان نیستند. فرم کلی نقش برجسته سنجاب روی همه فنجان ها یکسان است اما جزییات رنگ آمیزی هر محصول کاملا منحصر به فرد است. این ویژگی کار دست را از محصولات تولید انبوه کارخانه‌ای متمایز می‌کند.

توضیحات تکمیلی

طرح

ارتفاع

5/5 سانتی متر

قطر دهانه

5/5 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فنجان طرح سنجاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *